Media / Publicitate

Cand un banner publicitar devine eficient in promovarea afacerilor?

Written by Monica

Scopul oricarei afaceri este acela de a atinge succesul. Succesul la randul sau este definit prin prisma vanzarilor si a profitului generat de fiecare business. Insa pana la succes drumul se poate dovedi a fi destul de lung si din acest drum catre succesul in afaceri nu poate lipsi promovarea.

Pentru a ajunge la un numar cat mai ridicat de clienti intr-un timp cat mai scurt este foarte important sa te promovezi si sa te faci cunoscut in randul potentialilor clienti. Chiar daca in ziua de astazi publicitatea online este tot mai mult folosita in acest sens, trebuie spus ca multe companii din diferite domenii de activitate opteaza in continuare pentru promovarea stradala cu ajutorul unui banner publicitar.

Insa promovarea prin bannere publicitare se poate dovedi eficienta doar in contextul in care sunt respectate anumite aspecte. In caz contrar exista riscul ca investitia in promovarea prin intermediul acestor bannere publicitare sa se dovedeasca ineficienta si prin urmare sa fie doar un cost ce nu aduce niciun beneficiu afacerii tale. Iata deci ce trebuie sa ai in vedere atunci cand ai luat decizia de a amplasa un banner publicitar in vederea promovarii afacerii tale.

Locatia si pozitia amplasarii banner-ului publicitar

Primul criteriu pentru ca un banner publicitar sa devina eficient in promovarea unui produs sau a unui brand se refera la locul unde acesta este amplasat. Fara doar si poate ca doar o locatie cu un trafic important de persoane, fie ca vorbim despre trafic rutier, fie ca vorbim despre trafic pedestru, poate asigura eficienta banner-ului in cresterea vanzarilor. Dincolo de locatia propriu-zisa, pozitia banner-ului este de asemenea importanta. Banner-ul trebuie pozitionat astfel incat sa fie vizibil pentru cat mai mult timp astfel incat mesajul si informatiile transmise sa fie retinute de potentialii clienti.

Dimensiunile banner-ului publicitar

Un al doilea element esential pentru eficienta unui banner publicitar se refera la dimensiunile acestuia. Firmele care produc bannere publicitare pun la dispozitia clientilor o multitudine de variante in privinta dimensiunilor acestora. Dimensiunea banner-ului trebuie sa tina cont de locatia unde este acesta amplasat, la interior sau exterior, dar si de cantitatea de informatii care urmeaza a fi inserat pe acest material de promovare.

Calitatea materialelor folosite pentru banner-ul publicitar

De cele mai multe ori bannerele publicitare sunt amplasate in exterior. Tocmai din acest punct de vedere calitatea materialelor folosite pentru realizarea banner-ului este un aspect extrem de important de luat in considerare. Atat materialul suport pentru banner, cat si materialele folosite pentru imaginile si textul imprimate pe banner trebuie sa fie de calitate si sa ofere durabilitate, chiar si in fata intemperiilor vremii.

Aspectul vizual al banner-ului

Nu in ultimul rand design-ul si aspectul vizual al banner-ului trebuie sa fie un element de luat in considerare pentru a putea vorbi despre eficienta unui astfel de material publicitar. Dimensiunea, fontul si culorile textului trebuie sa fie vizibile de la diferite distante si in acelasi timp trebuie sa fie atractiv si sa captiveze antentia.Toate aceste criterii pot asigura oricand eficienta unui banner publicitar pentru promovarea afacerilor.Pentru mai multe detalii vizitati pagina web start-print.ro.

About the author

Monica

Leave a Comment