Afaceri

5 Sfaturi pentru o Participare de Succes in Cadrul unei Expozitii

Written by Monica

Te intrebi cum sa iti planifici programul de expozitie pentru a maximiza rezultatele participarii? Iti prezint in continuare 5 sfaturi de care poti tine cont.

1. Cunoaste-ti audienta si concentreaza-te pe nevoile lor

Cine este „clientul perfect” la aceasta expozitie pentru produsul sau serviciul tau si care sunt problemele lor actuale? Participarea ta ca expozant la o expozitie comerciala ar trebui sa se concentreze pe definirea participantilor la expozitie pe piata tinta si pe determinarea nevoilor lor actuale in asa fel incat sa poti oferi solutii. De asemenea, asigura-te ca grafica si mesajul tau disponibil pe un pop up textil, un sistem expozitional, raspund nevoilor si dorintelor publicului tinta.

2. Identifica si prioritizeaza primele trei motive pentru care mergi la fiecare expozitie comerciala

Pentru a aduna clienti potentiali sau a vinde produsele sau serviciile tale participantilor si altor expozanti, educa publicul cu privire la produsele si/sau serviciile oferite. Totodataa, cimenteaza relatiile cu clientii existenti pentru a obtine vanzari repetate, efectueaza cercetari ale competitiei si a pietei in general si identifica si recruteaza noi distribuitori/dealeri/reprezentanti/angajati.
Incearca sa introduci promovarea de noi produse/lansare de produse; „nou” este cuvantul cel mai puternic de pe scena expozitiilor pentru persoanele care participa.

3. Stabileste obiective strategice, masurabile

Scopurile si obiectivele tale ar trebui sa fie in concordanta cu misiunea business-ului tau si integrate cu planul tau general de marketing, tinand cont de obiectivele tale prioritizate. Stabileste obiective realiste pe baza prezentei la expozitie, a numarului de ore de expunere, a dimensiunii, a personalului expozitiei, a bugetului si planifica cronologia expozitiei logistice pe baza tacticilor necesare pentru a-ti sprijini obiectivele predeterminate. Asigura-te ca aloci bugetul necesar pentru a-ti indeplini obiectivele prioritare ale expozitiei.

4. Identifica produsele sau serviciile pe care le vei prezenta si stabileste cum le vei afisa in cadrul standului expozitional

Daca expozitia sustine lansarea unui nou produs, timpul este esential pentru a avea o buna strategie de marketing, pentru a putea instrui personalul ce va fi prezent in cadrul expozitiei si produsul real va fi pregatit pentru afisare sau demonstratie. Daca ai pregatit o linie mare de produse, afiseaza doar un esantion, relevant pentru nevoile identificate ale publicului tau. Participantii la expozitie doresc sa experimenteze produsul sau serviciul tau in cadrul expozitiei, nu doar sa treaca prin el sau pe langa el. Fa-l cat mai interactiv posibil.

5. Creeaza o expozitie atractiva, neaglomerata, in concordanta cu campania ta de marketing

Utilizeaza culoarea, lumina si miscarea pentru a atrage participantii in cadrul standului tau expozitional. Nu uita sa incluzi si un pop up textil in culori vii, care sa contina informatiile necesare promovarii produsului sau serviciului tau. Pastreaza participantii in cadrul standului tau folosind prezentari, demonstratii sau „info-tainment”(informatii si entertainment) si un personal de expozitie bine pregatit pentru a transmite mesajul tau si a raspunde la intrebarile participantilor folosind abilitatile de ascultare activa.

Pastreaza expozitia deschisa si primitoare; nu bloca mai mult de 20% din spatiul de culoar cu ghisee, pereti tip pop up textil sau exces de personal pentru expozitie. Regula de baza pentru personalul expozitiei tale este o persoana din personal pentru fiecare 50 de metri patrati de spatiu deschis din standul tau.

About the author

Monica

Leave a Comment